Veel gestelde vragen
Wat zijn de kosten voor het thuis laten bezorgen?
Hoe lang duurt het voordat de wijn bezorgd wordt?
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Omdat we je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk bij je willen afleveren, hebben wij een erg strak logistiek proces. Mocht je toch je bestelling willen wijzigen, zullen we altijd ons best doen om dat te regelen.
Het kan voorkomen dat de wijnen ons magazijn al uit zijn, waardoor de bestelling helaas niet meer gewijzigd kan worden.
Als je je bestelling wil wijzigen, neem dan binnen 24 uur contact met ons op.
Kan ik mijn producten retourneren of ruilen?
De gemaakte kosten van het geretourneerde product worden niet terugbetaald door Quovino.
Wat zijn de geaccepteerde betaalmethodes?
Hoe zit het eigenlijk met mijn privacy?
Quovino gaat vertrouwelijk met je gegevens om en zal deze nooit aan derde verstrekken. Voor verdere informatie kan je onze privacy verklaring nalezen.
Inschrijven!
Schrijft u zich snel in voor tips over onze nieuwe wijnen, aanbiedingen en wijnweetjes.
BETAALMOGELIJKHEDEN